Consiliul Concurenței a organizat ieri, 10 iunie curent, o sesiune de informare privind implementarea legislației în domeniul  ajutorului de stat, destinată angajaților Agenției Naționale pentru Cercetare și Dezvoltare (ANCD).

Necesitatea desfășurării ședinței informative a apărut în contextul finanțării publice a proiectelor de cercetare și inovare prin intermediul ANCD, cu implicarea organizațiilor din domeniu care desfășoară activitate economică, precum și a întreprinderilor partenere.

în cadrul discuțiilor, reprezentanții Consiliului Concurenței au explicat procedurile aferente actelor juridice din domeniul ajutorului de stat, referindu-se în special la identificarea, notificarea și raportarea ajutorului de stat și a celui de minimis. De asemenea, pentru o mai bună înțelegere a subiectului, au fost abordate posibile situații ce ar putea apărea în activitatea ANCD pe acest segment.

La final, angajații Consiliului Concurenței au reiterat disponibilitatea instituției de a acorda asistență tehnică de specialitate în domeniul ajutorului de stat.